от 22 500 лв*
287 лв на месец с 3asy Ride
Заявете оферта Тестово шофиране Конфигуратор* Необвързваща ценова препоръка. Посочената цена включва 20% ДДС. За повече информация, моля, свържете се с най-близкия дилър на BMW Motorrad.
Всички мотоциклети са оборудвани само съгласно законовите изисквания (напр. светлоотразители по стандарт Euro 4). Илюстрациите на този уебсайт може да се различават.
BMW C 650 GT е най-новият и най-ексклузивен макси скутер от BMW Motorrad. Стилния и аеродинамичен силует подчертава елегантния му характер. Обширното оформление, удобната седалка и високото стъкло ви позволяват да покривате дълги разстояния в комфорт – независимо от времето. В допълнение, голямото багажно отделение ви осигурява лесно съхранение на вашите покупки, багаж или до две каски. Иновативна функция за безопасност е допълнителният асистент за странично виждане Side View Assist. Това е особено полезна функция в града, защото ви предупреждава за превозни средства, които идват от „мъртвата“ ви точка със скорост от 80 км/ч.
Имате избор - C 650 GT се предлага в три атрактивни цветови варианта: океански син металически мат, черна буря и светло бяло.
Привлича вниманието и подчертава модерното чрез езика на формите.
Подчертава елегантния характер на скутера.
Придава на C 650 GT особено лек и подвижен външен вид.
Новият C 650 GT има отличителен и модерен заден сегмент с привлекателен външен вид и нова задна светлина. Детайли, като логото „GT“, зашито на седалката и новите дръжки на кормилото с гланцирана централна част и хромирани акценти подчертават особено изисканият и изключителен характер на C 650 GT. По-високите огледала вибрират по-малко и осигуряват по-добра видимост назад.
Четиритактов, двуцилиндров двигател с водно охлаждане
Данни и оборудванеДинамичният и мощен двуцилиндров двигател с водно охлаждане с мощност от 63 Нм, 44 кВт (60 к.с.) и максимална скорост от 180 км/ч прави скутера гъвкав автомобил за града и мощен спътник за дълги пътувания.
Благодарение на преработения съединител и CVT, скутерът сега ускорява по-бързо при по-ниски скорости, като примерно на светофари.
Налична е и версия с ограничена мощност, 35 kW (48 к.с.) – така е гарантирано, че и притежателите на ЕС шофьорски книжки под 25 години могат да се насладят на карането на истински C 650 GT.
Несъмнен звук
BMW C 650 GT е най-новият и най-ексклузивен макси скутер от BMW Motorrad. Сега можете да се возите в допълнителен комфорт благодарение на електрически регулируемото предно стъкло и допълнителните аксесоари като нагреваеми дръжки и седалка. Скутерът разполага и с най-голямото отделение за съхранение в своя клас, интегрирано невидимо в издължения силует.
Вижте какво се случва около вас.
Иновативна функция за безопасност е допълнителният асистент за странично виждане Side View Assist. Това е особено полезна функция в града, защото ви предупреждава за превозни средства, които идват от „мъртвата“ ви точка при скорост от 80 км/ч.
Най-голямата възможна безопасност при спиране и ускоряване.
В допълнение към ABS (антиблокираща спирачна система), напълно разработената ASC (противоплъзгащ контрол) вече също е стандартна за C 650 GT. ASC повишава безопасността на водачите, особено когато условията на пътя са непредсказуеми, чрез активна намеса в системата за управление на двигателя, когато е необходимо. Това предотвратява въртенето на задното колело, например при дъжд.
Нова, по-удобна настройка.
Настройката на шасито и окачването на C 650 GT са изцяло преработени. Твърдостта на пружините на предната вилка и пружината на задното окачване е намалена с 10%. Това дава на автомобила по-прецизно управление, без да намалява неговата стабилност.
Автоматично осигурява най-доброто осветление.
Ежедневните светлини автоматично се приспособяват към околната светлина. При влизане и излизане от тунел например, те автоматично преминават към къси светлини и обратно. Водачът вече не трябва ръчно да регулира светлините. Това улеснява концентрирането върху трафика.
По-лесно за повдигане.
C 650 GT е дори по-лесен за повдигане. Кинематиката на основната стойка е преработена, намалявайки силата, необходима за повдигане на скутера с 30%.
Интервю с Едгар Хайнрих, ръководител „Дизайн“ в BMW Motorrad
След кратка спирка в Индия, Едгар Хейнрих се връща в Мюнхен, за да застане начело на отдела за дизайн на BMW Motorrad. Това е щастливо завръщане за мотоциклетния ентусиаст, който започва своята кариера в BMW през 1986 г. Той е ръководил проектирането на много мотоциклети на BMW: състезателният мотоциклет за ралито Париж-Дакар, K 1200 S и R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS и най-скоро, S 1000 RR.
Преди да започне работа при индийския производител на автомобили Bajaj, той е участвал и в проектирането на туринг мотоциклетите K 1600 GT и GTL, както и на макси скутера C 600 Sport и C 650 GT. Всичките те са успешни продукти, които разширяват хоризонтите на този установен пазарен сегмент и привличат много нови клиенти към марката. В ексклузивно интервю за BMW Motorrad, Едгар Хейнрих говори за своята страст за дизайна, събирането и възстановяването на всякакъв вид мотоциклети.
Прочети ощеTe poti conecta in contul tau de client prin introducerea datelor de autentificare in campurile de mai jos.
Iti poti crea un cont de client prin una din modalitatile de mai jos.